دکتر علیرضا بخشایی کیا / پروتزها / هزینه پروتز گونه در سال 1402 چقدر است؟
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

هزینه پروتز گونه در سال 1402 چقدر است؟

قبل از اینکه هر شخصی اقدام به تزریق پروتز گونه کند، سوالات زیادی در زمینه هزینه پروتز گونه و بهترین پزشک برای پروتز گونه در ذهنش مطرح می شود. در این مقاله از سایت دکتر علیرضا بخشایی کیا قصد داریم به این سوالات پاسخ دهیم پس این مقاله را تا انتها مطالعه کنید.

هزینه-پروتز-گونه

هزینه پروتز گونه در تهران چقدر است؟

علل مختلفی بر قیمت پروتز سینه تاثیر گذار است. مثلا محل زندگی شما در میزان قیمت تاثیر گذار است، زیرا قیمت پروتز گونه در تهران با شهر های کوچکتر متفاوت است. همچنین با افزایش نزولی قیمت ها در سال 1402، قطعا پروتز گونه نیز افزایش پیدا خواهد کرد.

عوامل موثر بر قیمت پروتز گونه

میزان پروتز استفاده شده

با توجه به این که فرم صورت هر فردی با دیگری متفاوت است، میزان پروتز دریافتی به گونه ها نیز متفاوت خواهد بود. بر اساس درخواست هر شخصی که دوست دارد حجم پروتز بیشتری دریافت کند یا کمتر هزینه پروتز گونه متغیر است.

مطب تزریق پروتز گونه

کلینیکی که قرار است در آن تزریق خود را انجام دهید در میزان هزینه پروتز گونه موثر است. چون هر کلینیکی دارای خدمات و شرایط متفاوتی است و هر چه خدمات مطب مورد نظر بیشتر باشد، در نتیجه هزینه بیشتری نیز باید پرداخت کنید.

کیفیت پروتز گونه

پروتز گونه دارای برند های مختلفی است، بنابراین کیفیت هر برند با دیگری متفاوت خواهد بود. این موضوع را باید در نظر داشت پروتز هایی که گران تر هستند در افزایش قیمت پروتز گونه نیز تاثیر مستقیم دارند و در مقابل هر چه پروتز قیمت کمتری داشته باشد روی قیمت نیز تاثیر گذار است.

پزشک متخصص

اگر متقاضی تزریق پروتز گونه هستید، باید از هزینه های آن نیز آگاه باشید. یکی از موثر ترین عاملی که بر قیمت پروتز گونه تاثیر گذار است، پزشکی است که برای انجام این کار انتخاب می کنید. در طول انجام این روش پزشک به طور کامل در کنار شما خواهد بود. به همین دلیل باید دستمزد پزشک را در لیست هزینه های تزریق گونه قرار دهید.
پزشکان با توجه به مهارت و تخصصی که دارند دستمزد های متفاوتی نیز دریافت می کنند. هرچه پزشک متخصص کار خود را بهتر انجام دهد قیمت دریافتی نیز بیشتر خواهد بود.

محل تزریق پروتز گونه

محلی که پروتز گونه را در آن منطقه انجام می دهید در میزان هزینه پروتز گونه تاثیر می گذارد. علاوه بر موقعیت مکانی، امکاناتی که کلینیک در اختیار شما قرار می دهد در هزینه پروتز گونه تاثیر گذار است.

شهرهای بزرگ به نسبت شهرهای کوچک قیمت متفاوتی دارند. در واقع خدمات درمانی هر کلینیک با دیگری متفاوت است. شهرهای بزرگی مثل تهران با توجه به خدمات پیشرفته ای که در حوزه زیبایی ارائه می دهند، موجب افزایش قیمت پروتز گونه می شود.

تورم

تورم مسئله ای است که تاثیر مستقیمی بر قیمت پروتز گونه دارد. با بالا رفتن تورم در جامعه هزینه تجهیزات مورد نیاز برای پروتز و خدمات جانبی افزایش پیدا می کند.

قیمت پروتز گونه

هر فردی زاویه صورت متفاوتی دارد و با توجه به این موضوع هزینه پروتز گونه برای هر فردی متفاوت است. بر اساس استانداردهای جهانی داشتن صورتی پر و گونه های برجسته تر جزء فاکتور های زیبایی محسوب می شود. اما برخی از افراد به دلایل مختلفی مانند بالا رفتن سن، استرس، استعمال دخانیات و مصرف الکل سبب لاغری صورتشان شده است و دوست دارند صورتی زیباتر داشته باشند که به انواع پروتز روی می آورند. به هر میزان که گونه های شما پروتز دریافت کند، مبلغ پرداختی نیز بیشتر می شود.

پروتز گونه چقدر هزینه دارد؟

اگر هزینه پروتز گونه در سال 1401 را با هزینه پروتز در سال 1402 مقایسه کنید به خوبی خواهید فهمید که قیمت پروتز گونه در طول یک سال افزایش پیدا کرده است. دانستن اطلاعات دقیق در مورد کلینیک و پزشکی که قرار است تزریق را انجام دهد برای هر فردی که می خواهد گونه های خود را برجسته کند واجب است. برای اطلاع از قیمت پروتز گونه می توانید به سایت یا صفحات اجتماعی پزشک بروید و با شماره هایی که در آن جا درج شده است با کلینیک تماس بگیرید و اطلاعات لازم درمورد قیمت را بدانید. معمولا با توجه به معاینه پزشکان از فرد متقاضی ، می توانند یک قیمت دقیق برای پروتز گونه به بیمار بدهند.

بیشتر بخوانید: پروتز چانه

کلام آخر

در این مقاله به دلایل تاثیر گذار روی قیمت پروتز گونه پرداختیم. پروتز گونه در بین افرادی که صورت لاغری دارند افزایش پیدا کرده است، زیرا بعد از تزریق گونه صورت شما پر تر شده و جلوه زیبایی به خود می بخشد.

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکتر علیرضا بخشایی کیا

دکتر علیرضا بخشایی کیا، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران رتبه برتر بورد تخصصی جراحی عمومی سال 1386 رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک در سال 1390 عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

مقالات مرتبط

پروتز چانه

پروتز چانه

چانه یکی از عامل های مهمی است که در زیبایی چهره هر فرد بسیار تاثیر گذار است. همچنین می توان گفت که چانه در تقارن صورت بسیار قابل اهمیت است. به همین خاطر برای افرادی که...

پروتز باسن

پروتز باسن

امروزه یکی از رایج ترین کارهایی که بعد از پروتز سینه، پروتز گونه و لب مردم انجام می دهند، پروتز باسن است. بعضی افراد هستند که از بی حالت و صاف بودن باسن خود شکایت...

آیا پروتز سینه خطرناک است؟

آیا پروتز سینه خطرناک است؟

پروتز سینه از جمله جراحی های زیبایی است که بهترین روش برای بهبود وضعیت سینه های افتاده و شل شده و بزرگ کردن و حجیم سازی سینه ها برای مدت طولانی محسوب می شود. این عمل...

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

بهترین جراح پروتز سینه در تهران

وقتی تصمیم گرفتید که می خواهید جراحی پروتز سینه را انجام دهید، بدیهی است که دوست دارید بهترین جراح بزرگ کردن سینه را پیدا کنید تا بهترین نتیجه را داشته باشد. اما چه...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *