دکتر علیرضا بخشایی کیا / جراحی بینی / بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کیست؟
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

بهترین جراح بینی طبیعی در تهران کیست؟

انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی، یکی از مهمترین تصمیماتی است که می توانید هنگام آماده شدن برای جراحی بینی بگیرید. یک جراح باید دوره های رزیدنتی را با موفقیت پشت سر گذاشته باشد. برای آشنایی با بهترین جراح بینی طبیعی تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

معرفی دکتر علیرضا بخشایی کیا

رزومه دکتر علیرضا بخشایی کیا

  • فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی
  • رتبه برتر بورد تخصصی جراحی عمومی سال 1386
  • رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک در سال 1390
  • استادیار دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی

برای انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی باید به چد مورد توجه ویژه ای داشت که در ادامه به آن می پردازیم:

تجربه

هر چه جراح  شما جراحی های زیبایی بینی طبیعی بیشتری انجام داده باشد، سطح مهارت او بیشتر می شود. به دنبال جراحی باشید که در جراحی زیبایی بینی تخصص داشته باشد، نه جراحی که فقط گاهی جراحی انجام می دهد. تکنیک ها و روش های مورد استفاده عمل بینی دائما در حال پیشرفت هستند و از علم روز آگاهی دارند.  برای شناختن تجربه  پزشک می توانید چند سوال از او بپرسید مثلا:

  • چند سال سابقه کار دارید؟
  • چندبار این روش جراحی را انجام داده اید؟
  • معمولا در سال چند عمل جراحی انجام می دهید؟

گوش می دهد

وقتی نوبت به انتخاب جراح می رسد، باید کسی را در نظر بگیرید که به حرف های شما کاملا گوش دهد. جراحی را انتخاب کنید که به شما احساس راحتی بدهد تا بتوانید تمام سوالات خود را بپرسید. جراح باید فردی باشد که بیمار از پرسیدن سوال نترسد.

به هر نوع مدل جراحی بینی مهارت داشته باشد.

یک جراح بینی مجرب باید در انواع جراحی های بینی از جمله جراحی بینی فانتزی،نیمه فانتزی و طبیعی ماهر باشد. برای دستیابی به هر مدل،جراح باید از تکنیک ها و مجموعه مهارت ها آگاهی داشته باشد.

باید دارای مدرک معتبری باشد

داشتن مدرک معتبر یکی از بهترین راه ها برای اطمینان از اینکه جراح شما مهارت ها و تجربه مورد نیاز شما را دارد.

مشاهده عکس های عمل های قبلی و بعد

سعی کنید دنبال جراحی بگردید که مایل به اشتراک گذاری عکس های کار خود هستند. دیدن عکس های قبل و بعد به شما این امکان را می دهد تا انتخاب درستی  برای پیدا کردن جراح داشته باشید.

ایجاد محیطی امن

پزشک شما باید بتواند در طول عمل جراحی پلاستیک محیطی تمیز و امنی را برای شما فراهم کند. علاوه بر این یک جراح خوب همیشه اطمینان حاصل می کند که مطب کارکنانش تمام خدمات را برای بیمار فراهم کنند، تا بیمار در طول عمل جراحی مشکلی برایش ایجاد نشود.

جراح اعتماد ایجاد می کند

عمل جراحی بینی طبیعی یک عمل آسیب پذیر است. بنابراین، شما باید بتوانید کاملا به کسی آن را انجام میدهد اعتماد کنید. بهترین جراح بینی طبیعی احساس نگرانی شما را درک می کند و شما را در جریان همه کار ها قرار می دهد.

بهترین جراح بینی طبیعی، حرفه ای است

انجام هر  عمل جراحی میتواند استرس آور باشد. یک پزشک خوب باید از نگرانی بیمار آگاه باشد و در هر لحظه  به سوالات او جواب دهد و به حرفه ای ترین روش عمل جراحی را انجام دهد. با این حال بهترین جراح بینی طبیعی، دارای ویژگی های دیگری است که سبب حرفه ای بودن او میشود، به عنوان مثال:

  • شنوندگان خوبی هستند و خوب ارتباط برقرار می کنند.
  • یک پزشک حرفه ای نه تنها در رشته خود متخصص است، بلکه مودب و وظیفه شناس خواهد بود.
  • یک پزشک خوب در زمان معاینه بیمار تمام وقت خود را به بیمار می دهد.

داشتن رهبری

جراح، رهبر اتاق عمل است و باید در طول عمل بتواند دستیاران خودش را از جمله متخصص بیهوشی، دستیار پزشک، پرستار و غیره را رهبری کند.

برای دیدن نمونه کارهای بیشتر دکتر بخشایی کیا به اینستگرام ایشون مراجعه کنید.

ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی

جراح های زیبایی عمل بینی طبیعی از دانشگاه های برتر ایران و آمریکا فارغ التحصیل شده اند. آنها در برخورد با بینی هایی با اشکال مختلف تجربه دارند زیرا ماهیانه 100 عمل جراحی انجام می دهند و برخی از آنها محبوب ترین هستند، در حالی که برخی دیگر تا پنج عمل را در یک روز انجام می دهند. 

برخی از بهترین جراح حای بینی طبیعی برای انجام انواع خاصی از جراحی های بینی مانند جراحی بینی طبیعی به خوبی شناخته شده اند. آنها در سنین مختلف از 17 تا 50 سال عمل می کنند. زمان زیادی را به گوش دادن به بیماران و مشاوره در مورد بهترین راه برای تغییر شکل بینی، رعایت استانداردهای زیبایی شناختی و هماهنگی با سایر ویژگی های صورت اختصاص می دهند.

به طور کلی ویژگی های بهترین جراح بینی طبیعی شامل موارد زیر می شود:

  • هنگام انجام عمل با تجهیزات، باید حرکت دست دقیق کنترل شده باشد.
  • مهارت حرکتی ظریفی  در زمان عمل دارد.
  • باید تمرین کافی برای هماهنگی دست و چشم انجام داده باشد.

چگونه بهترین جراح بینی طبیعی را انتخاب کنیم؟

جراحی بینی اگر به درستی انجام نشود می تواند عوارض جراحی بینی را بر ظاهر شما داشته باشد. بنابراین باید در انتخاب جراح پلاستیک خود بسیار دقت کنید. کلیه متخصصین گوش و حلق و بینی و جراح خای پلاستیک از نظر قانونی مجاز به انجام جراحی بینی هستند. اما باید فردی را انتخاب کنید که در جراحی زیبایی مهارت داشته باشد و از مجاری تنفسی و ساختار بینی آگاهی کامل داشته باشد. یکی از در دسترس ترین و ارزشمندترین روش های انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی در ایران بررسی رزومه و اعتبار پزشکان است زیرا عموماً پزشکان شناخته شده جراحی بینی بیشتری انجام داده اند و تجربه بیشتری دارند.

مشاوره با دکتر خوب عمل بینی طبیعی

قبل از مشاوره با بهترین جراح بینی طبیعی، یک معاینه فیزیکی جامع از شما انجام خواهد شد. در طول مشاوره، جراح شما گزینه‌های رینوپلاستی شما را توضیح می‌دهد و همچنین نگرانی‌های شما را می‌شنود. او برنامه جراحی شما را توضیح خواهد داد.

او همچنین دوره نقاهت و روند بهبودی شما را توضیح خواهد داد و به همان اندازه که لازم است با شما وقت می گذراند تا مطمئن شود که به اندازه کافی مطلع هستید.

قبل از ترک مطب، تجزیه و تحلیل دقیق هزینه و گزینه های مالی به شما ارائه می شود. اگر جراحی بینی یک ضرورت کاربردی تلقی شود.

لازم به ذکر است که  بیمه هیچ گونه عمل انتخابی زیبایی را پوشش نمی دهد اما ممکن است بخشی از هزینه را اگر مربوط به عمل درمانی باشد پوشش دهد.

کلام آخر

هنگام انتخاب یک جراح برای انجام چنین روش پیچیده و متحول کننده ای مانند جراحی بینی، کاملاً ضروری است که جراح شما تجربه زیادی در این جراحی داشته باشد. دکتر علیرضا بخشایی کیا یک جراح پلاستیک منحصربه‌فرد و از بهترین جراح های عمل بینی طبیعی است. تخصص و تعهد او به جراحی پلاستیک صورت، او را در این زمینه، به‌ویژه رینوپلاستی، معتبر می‌سازد. 

برای انتخاب انتخاب بهترین جراح بینی طبیعی باید به چند مورد از جمله تجربه پزشک، داشتن مدرک معتبر و رهبری قوی توجه لازم را داشت.

سوالات متداول

بیشتر بخوانید=> انواع روش های جراحی زیبایی بینی

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکتر علیرضا بخشایی کیا

دکتر علیرضا بخشایی کیا، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران رتبه برتر بورد تخصصی جراحی عمومی سال 1386 رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک در سال 1390 عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

مقالات مرتبط

سن مناسب جراحی بینی

سن مناسب جراحی بینی

سن مناسب عمل بینی متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچند که در بسیاری از موارد، مناسب‌ترین سن برای جراحی بینی پس از رشد کامل استخوان‌ها و غضروف‌های بینی است....

جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی

عمل انحراف بینی یک روش جراحی ست که برای اصلاح شکل و ساختار بینی استفاده می‌شود. انحراف بینی به علت عوامل وراثتی، ضربه، عفونت یا تغییرات توسعه‌ای در بینی ایجاد شود. این...

عمل بینی استخوانی + نحوه انجام جراحی

عمل بینی استخوانی + نحوه انجام جراحی

عمل بینی استخوانی، یک روش جراحی است که برای تغییر شکل و اصلاح بینی با استفاده از جراحی در بخش‌های استخوانی بینی انجام می‌شود. این عمل برای بهبود عملکرد تنفسی و اصلاح...

تزریق کورتون به بینی درد دارد؟

تزریق کورتون به بینی درد دارد؟

تزریق کورتون به بینی بعد از جراحی یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای از بین بردن تورم بینی است. خوب است بدانید که تزریق کورتون بیش تر برای دماغ های گوشتی انجام می...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *