دکتر علیرضا بخشایی کیا / جراحی زیبایی سینه / تزریق چربی به سینه؛ معرفی و مزایا
مدت زمان مطالعه ۴ دقیقه

تزریق چربی به سینه؛ معرفی و مزایا

تزریق چربی به سینه، به این صورت است که جراح پلاستیک از طریق انتقال چربی به سینه برای بزرگ کردن سینه های شما استفاده می کنند. سپس سلول های چربی تصفیه شده را به سینه های تزریق می کنند و اندازه سینه را افزایش می دهند. برای آشنایی بیشتر با تزریق چربی به سینه تا انتهای این مقاله همراه ما باشید.

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه چیست؟

بزرگ کردن سینه با انتقال چربی به این صورت است که از چربی بدن برای بزرگ کردن سینه ها استفاده می کند. جراحان سلول های چربی را از چندین ناحیه بدن شما ساکشن می کنند و در نهایت چربی های دریافت شده را به سینه های بیمار انتقال می دهند.

مزایای تزریق چربی به سینه چیست؟

بزرگ کردن سینه با انتقال چربی یک روش طبیعی برای افزایش شکل و اندازه سینه است. جراحان از لیپوساکشن برای برداشتن چربی از شکم، باسن و بازو ها استفاده می کنند و این نواحی از بدن شما کوچکتر می شود.

عوارض تزریق چربی به سینه

خطرات بزرگ کردن سینه با انتقال چربی عبارت اند از:

  • خونریزی و کبودی
  • عفونت

انواع بزرگ کردن سینه چیست؟

بزرگ کردن سینه با استفاده موارد زیر انجام می شود:

  • ایمپلنت سینه
  • انتقال چربی

چه کسی کاندیدای مناسبی برای تزریق چربی به سینه است؟

برای اینکه کاندید مناسبی برای افزایش اندازه سینه از طریق تزریق چربی باشید، باید از سلامت عمومی خوبی برخوردار باشید. پزشک شما شرح حال پزشکی کامل، از جمله هرگونه شرایط قبلی را درخواست خواهد کرد. اگر سیگاری هستید، باید سیگار را ترک کنید.

برای انجام عمل جراحی، باید چربی کافی در دسترس داشته باشید تا به نتایج دلخواه خود برسید. بیشتر روش ها حداقل 1000 میلی لیتر چربی خالص برداشت می کنند، بنابراین اگر لاغر هستید، ممکن است واجد شرایط نباشید.

داشتن انتظارات واقع بینانه و داشتن دید آزاد نسبت به سایر امکانات نیز مهم است. به عنوان مثال، این روش افتادگی و شل شدن پستان ها یا بهبود ظاهر کشیده شدن و کشیدگی پوست نمی شود، بنابراین بیماران به رنگ پوست و کشش خوبی نیاز دارند، یا ممکن است لازم باشد انتقال چربی را با لیفت سینه ترکیب کنند.

تزریق چربی به سینه

تزریق چربی به سینه چگونه انجام می شود؟

بزرگ کردن سینه با انتقال چربی یک عمل سرپایی است. شما همان روز اول به خانه می روید. شما بیهوشی عمومی دریافت می کنید تا به شما کمک کند تا در طول جراحی بخوابید. در طول این روش، پزشک شما:

  • از لیپوساکشن برای برداشت رسوبات چربی از چندین ناحیه بدن شما استفاده می کند.
  • سلول های چربی را از طریق سانتریفیوژ هدایت می کند تا هرگونه ناخالصی را ازبین ببرد.

چه کسانی نباید عمل بزرگ کردن سینه را با انتقال چربی انجام دهند؟

افرادی که چربی بدن کمی دارند، کاندیدای خوبی برای انتقال چربی نیستند. متخصص پلاستیک شما باید بتواند سلول های چربی بیشتری را نسبت به آنچه که استفاده می کند حذف کند. این کار به این دلیل است که برخی از سلول ها در طول  فرایند از بین می روند.

تزریق چربی به سینه

نتیجه گیری

تزریق چربی به سینه  که به عنوان انتقال چربربی نیزشناخته می شود، یک روش جراحی است که شامل انتقال چربی از یک ناحیه از بدن به سینه ها برای افزایش اندازه و شکل آن ها است. این روش معمولا برای اهداف زیبایی، افزایش حجم سینه یا بهبود تقارن انجام می شود.

سوالات متداول

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکتر علیرضا بخشایی کیا

دکتر علیرضا بخشایی کیا، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران رتبه برتر بورد تخصصی جراحی عمومی سال 1386 رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک در سال 1390 عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

مقالات مرتبط

هزینه پروتز سینه در سال 1402

هزینه پروتز سینه در سال 1402

هزینه پروتز سینه، با توجه به اهداف هر بیمار طراحی شده است. پیچیدگی، زمان مورد نیاز و تکنیک های مورد استفاده تعدادی از عواملی هستند  که هنگام تعیین هزینه پروتز سینه...

ماموپلاستی (عمل کوچک کردن سینه)

ماموپلاستی (عمل کوچک کردن سینه)

ماموپلاستی برای افزایش ظاهر، اندازه و کانتور سینه زنان انجام می شود. خانم ها به دلایل مختلف به بزرگ کردن سینه فکر می کنند. لیفت سینه که به عنوان ماستوپکسی نیز شناخته می...

هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به سینه متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. تزریق چربی به سینه برای بزرگ کردن پستان ها شامل پیوند چربی خود از سایر نواحی بدن مانند شکم یا ران ها به...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *