دکتر علیرضا بخشایی کیا / جراحی زیبایی سینه / هزینه تزریق چربی به سینه
مدت زمان مطالعه ۵ دقیقه

هزینه تزریق چربی به سینه

هزینه تزریق چربی به سینه متغیر است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. تزریق چربی به سینه برای بزرگ کردن پستان ها شامل پیوند چربی خود از سایر نواحی بدن مانند شکم یا ران ها به سینه است. بیمه هزینه تزریق چربی سینه را پوشش نمی دهد، زیرا این یک عمل زیبایی انتخابی در نظر گرفته می شود. در ادامه این مقاله با ما همراه باشید تا دریابید که چرا هزینه تزریق چربی به سینه می‌تواند در نوسان باشد  و آیا این جراحی ارزش پرداخت این هزینه سنگین را دارد یا خیر.

عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی به سینه

در طول مشاوره اولیه خود با جراح، در مورد طرح درمانی که آنها توصیه می کنند صحبت خواهید کرد. این زمان عالی برای درخواست یک قیمت دقیق و شخصی سازی شده برای هزینه تزریق چربی به سینه است.

عوامل موثر بر هزینه تزریق چربی به سینه

به طور کلی عواملی که بر هزینه تزریق چربی به سینه تاثیر می گذار شامل موارد زیر است:

  • دستمزد جراح
  • موقعیت جغرافیایی مطب یا بیمارستان
  • هزینه های بیهوشی
  • هزینه تسهیلات برای بیمارستان یا مرکز جراحی
  • ویزیت های بعدی
  • هزینه دارو های تجویز شده و لباس مخصوص در صورت نیاز

در ادامه به بررسی برخی از این عوامل می پردازیم:

مدارک و سطح تجربه جراح شما

یک جراح پلاستیک باتجربه و دارای گواهی هیئت مدیره می‌تواند به شما کمک کند تا مطمئن شوید که نتایج دلخواه خود را با خیال راحت به دست خواهید آورد، اما آنها هزینه تزریق چربی به سینه بیشتری را برای زمان و تخصص خود دریافت خواهند کرد.

تزریق چربی به سینه ها به طور کلی بی خطر در نظر گرفته می شود، اما هم لیپوساکشن و هم تزریق چربی با خطراتی همراه هستند که جراحان با تجربه تر می دانند چگونه از آنها اجتناب کنند.

به عنوان مثال، اگر جراح شما چربی را بسیار آهسته و با دقت، یک قطره در یک زمان تزریق کند، می توان خطر ایجاد کیست را کاهش داد.

یک جراح که عجله می کند ممکن است شما را با ندول ها، کیست ها یا بی نظمی های کانتور، چه در محل لیپوساکشن یا روی خود سینه ها، ایجاد کند.

قبل از اینکه برای مشاوره رزرو کنید، گواهینامه های هیئت مدیره جراحان احتمالی، نظرات بیماران و عکس های قبل و بعد را بررسی کنید.

موقعیت جغرافیایی

خدمات پزشکی که در مناطقی با هزینه های زندگی بالاتر عمل می کنند، معمولا هزینه بیشتری دارند. برای مثال انجام تزریق چربی به سینه در شهر هایی مثل تهران و در مناطق بالای شهری هزینه بیشتری دارد تا مناطق پایین تر. همچنین در شهر هایی که جراحان کمنتری وجود دارد هزینه جراحی عموما بیشتر خواهد شد.

جایی که جراحی شما انجام می شود

مرکز جراحی خود جراح شما احتمالاً با هزینه کمتری نسبت به اتاق عمل بیمارستان ارائه می شود.

اگر در مرکز خود جراح، میخواهید عمل کنید، بپرسید که آیا مرکز آن‌ها معتبر است یا خیر، و مطمئن شوید که پزشکتان در صورت نیاز به انتقال، در شرایط اضطراری، امتیاز پذیرش در بیمارستان مجاور را دارد.

پیچیدگی روش

بزرگ کردن سینه با انتقال چربی با روش لیپوساکشن برای برداشت چربی اضافی شروع می شود، به همین دلیل است که گرانتر از افزایش سینه از طریق پروتز سینه است. مقدار چربی درگیر می تواند بر هزینه شما تأثیر بگذارد. برداشت، پردازش و تزریق دقیق چربی به حجم بیشتری نیاز دارد.

دکتر علیرضا بخشایی کیا توضیح می‌دهد: « برای تخمین هزینه تزریق چربی به سینه به این نکته توجه کنید که چقدر چربی را منتقل می‌کنیم و به چند ناحیه برای برداشت چربی نیاز داریم . وقتی برای گرفتن چربی به چندین محل نیاز است، هزینه افزایش می‌یابد، زیرا جراحی طولانی‌تر خواهد بود».

همچنین ممکن است برای به دست آوردن نتایج مورد نظر به چندین روش پیوند چربی نیاز داشته باشید، زیرا همه سلول های چربی منتقل شده زنده نمی مانند. اغلب اوقات، انتقال دوم برای برخی از لمس‌های کانتور یا مشکلات حجمی ضروری است .

شما می توانید انتظار داشته باشید که برای هر روش اضافی هزینه پرداخت کنید، اگرچه برخی از جراحان ممکن است برای تصحیح یک نتیجه نامتقارن، کاهش قیمت ارائه دهند.

نوع بیهوشی شما و چه کسی آن را تجویز می کند.

این روش را می توان با بیهوشی موضعی یا عمومی انجام داد و انتخاب شما بر هزینه آن تأثیر می گذارد. گزینه گران‌تر معمولاً بیهوشی عمومی است، جایی که شما کاملاً بیهوش هستید، در حالی که بی‌حسی موضعی هزینه کمتری دارد.

قیمت کل بیهوشی شما معمولاً شامل هزینه ارائه دهنده بیهوشی و هزینه بیهوشی بیمارستان یا مرکز است که هزینه لوازم، داروها و کارکنان اضافی را پوشش می دهد.

یک پرستار بیهوشی معتبر  کهصلاحیت ارائه بیهوشی به شما را دارد ممکن است هزینه کمتری نسبت به یک متخصص بیهوشی داشته باشد. با این حال، یک متخصص بیهوشی دارای گواهی هیئت مدیره می تواند ایمنی شما را تضمین کند که همیشه ارزش پرداخت هزینه را دارد.

آیا هزینه تزریق چربی به سینه ارزش دارد؟

اکثریت قاطع افرادی که این روش را انجام داده اند، فکر می کنند نتایج آنها ارزش هزینه تزریق چربی به سینه را دارد چرا که مراجعه کنندگان دکتر بخشایی کیا که از نتیجه راضی بودند گزارش دادند که نتایج نهایی آنها ظاهری کامل و طبیعی دارد.

این روش بزرگ کردن سینه برای همه مناسب نیست. افرادی که نگران افتادگی سینه شان هستند، ممکن است کاندیدهای بهتری برای لیفت سینه باشند، همچنین کسانی که می خواهند سینه هایشان سایز بیشتری افزایش یابد، می توانند با پروتز سینه نتیجه بهتری داشته باشند .

کلام آخر

در نهایت، فقط شما و یک جراح پلاستیک باتجربه می‌توانید تعیین کنید که آیا هزینه‌ی بزرگ کردن سینه با تزریق چربی به سینه با توجه به بودجه و نگرانی‌های زیبایی شما مناسب است یا خیر.

بیشتر بخوانید=> همه چیز در مورد تزریق چربی به صورت

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکتر علیرضا بخشایی کیا

دکتر علیرضا بخشایی کیا، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران رتبه برتر بورد تخصصی جراحی عمومی سال 1386 رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک در سال 1390 عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

مقالات مرتبط

هزینه پروتز سینه در سال 1402

هزینه پروتز سینه در سال 1402

هزینه پروتز سینه، با توجه به اهداف هر بیمار طراحی شده است. پیچیدگی، زمان مورد نیاز و تکنیک های مورد استفاده تعدادی از عواملی هستند  که هنگام تعیین هزینه پروتز سینه...

تزریق چربی به سینه؛ معرفی و مزایا

تزریق چربی به سینه؛ معرفی و مزایا

تزریق چربی به سینه، به این صورت است که جراح پلاستیک از طریق انتقال چربی به سینه برای بزرگ کردن سینه های شما استفاده می کنند. سپس سلول های چربی تصفیه شده را به سینه های...

ماموپلاستی (عمل کوچک کردن سینه)

ماموپلاستی (عمل کوچک کردن سینه)

ماموپلاستی برای افزایش ظاهر، اندازه و کانتور سینه زنان انجام می شود. خانم ها به دلایل مختلف به بزرگ کردن سینه فکر می کنند. لیفت سینه که به عنوان ماستوپکسی نیز شناخته می...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *