دکتر علیرضا بخشایی کیا / جراحی بینی / بهترین جراح بینی در تهران
مدت زمان مطالعه ۷ دقیقه

بهترین جراح بینی در تهران

انتخاب بهترین جراح بینی در تهران یک عامل کلیدی در موفقیت جراحی شما است، بنابراین بسیار مهم است که وقت خود را صرف کرده و تحقیقاتی را برای یافتن یک پزشک ماهر که شرایط لازم را برای انجام عمل بینی داشته باشد، انجام دهد. برای کسب اطلاعات بیشتر درباره بهترین جراح بینی در تهران تا آخر این مقاله همراه ما باشید.

معرفی بهترین جراح بینی در تهران، دکتر علیرضا بخشایی کیا

بهترین-جراح-بینی

رزومه تحصیلی دکتر علیرضا بخشایی کیا

  • فوق تخصص جراحی پلاستیک زیبایی و ترمیمی
  • رتبه برتر بورد تخصصی جراحی عمومی سال 1386
  • رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک در سال 1390
  • استادیار دانشگاه جندی شاپور اهواز
  • عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

اهمیت انتخاب بهترین جراح بینی

جراحی زیبایی بینی همانطور که از اسم او مشخص است به منظور برقراری زیبایی هرچه بیشتر انجام می شود به همین خاطر انتخاب بهترین جراح بینی برای عمل زیبایی بسیار مهم است. اگر جراح تجربه و مهارت لازم و کافی را نداشته باشد ممکن است فرم بینی فرد مورد دلخواه او نشود و همین موضوع می تواند مشکلات فراوانی از قبیل انجام جراحی بینی مجدد به همراه داشته باشد.

همچنین در جراحی بینی به منظور درمانی هم اهمیت انتخاب بهترین جراح بسیار بالا است. زیرا فرد با وجود یک یا چند مشکل و برای درمان آن اقدام به انجام جراحی می کند، پس اگر در انتخاب بهترین جراح کوتاهی شود ممکن است نه تنها مشکلات قبلی فرد برطرف شود بلکه مشکلات جدید تری هم برای او به وجود آید. پس انتخاب بهترین جراح بینی به منظور درمانی هم از اهمیت بالایی برخوردار است.

یکی از مهم ترین مراحل برای اطمینان از نتیجه رضایت بخش جراحی بینی، انتخاب جراح مناسب است. از آنجایی که جراحی بینی یکی از چالش بر انگیز ترین عمل های زیبایی است، هر فردی باید در انتخاب بهترین جراح بینی به چند مورد توجه لازم را داشته باشد:

مهارت ارتباطی جراح را بسنجید

هنگام ملاقات با یک جراح پلاستیک، به سبک ارتباطی آن ها و سطح راحتی خود با آن ها توجه کنید. شما باید بتوانید راحت تمام سوالات خود را از پزشک بپرسید.

از دوستان خود درباره پزشک سوال بپرسید

یکی دیگر از کارهایی که باید قبل از تصمیم گیری در مورد جراحی بینی خود انجام دهید. دوستان شما می توانند تجربیات خود را با شما به اشتراک بگذارند و به شما بگویند دقیقا به چه چیزی توجه کنید.

نظرات آنلاین بیماران گذشته را بخوانید

هر پزشکی دارای سایتی برای شناختن خودش به بیماران است. خواندن نظرات  بیماران قبلی به شما کمک می کند تا با آگاهی بیشتری جراح خود را انتخاب کنید. یک جراح خوب باید به شما این احساس را بدهد که شنیده می شوید و تمام اطلاعات مربوط به عمل را به روشی که شما درک می کنید در اختیار شما قرار دهد.

مهم ترین ویژگی های بهترین جراح بینی

عوامل مختلفی می توانند بر روی انتخاب یک جراح بینی موثر باشند. در ادامه می توانید لیستی از مهم ترین خصوصیت های چنین جراحی را بخوانید:

داشتن مدرک تحصیلی

یکی از موارد مهم و تأثیرگذار در شناسایی جراح بینی، بررسی مدرک پزشک است. یکی از مدارکی که باید جراح انتخابی شما دارای آن باشد، بورد تخصصی و در مرحله بعد، بورد فوق تخصصی است.

به عنوان مثال دکتر علیرضا بخشایی کیا دارای بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک هستند. بوردهای تخصصی و فوق تخصصی ارزش علمی بالایی داشته و داشتن آن ها لازمه تحصیلات تکمیلی و یا استخدام هیئت علمی در دانشگاه های علوم پزشکی میباشد.

به عبارت ساده تر، داشتن بورد علمی به معنای تخصص و تبحر پزشک در مقایسه با سایر پزشکان است. بررسی پروانه پزشکی جراح، عدم سابقه تخلف، عضویت در انجمن ­های تخصصی و دارا بودن مقالات علمی در حوزه مربوطه، از دیگر فاکتورهای تأثیرگذار بر سنجش اعتبار علمی و تخصصی جراح است.

تجربه جراح بینی

هر چند دارا بودن بورد تخصصی، شرطی ضروری در انتخاب جراح بینی است اما این کافی نیست. بررسی سوابق حرفه­ای و تجربه عملی جراحی زیبایی پزشک تخصص، تعداد جراحی و میزان موفقیت در جراحی ها، برای انتخاب پزشک متخصص بسیار مهم است؛ چرا که تجربه جراحی بینی ارتباط مستقیمی با مهارت بالای جراح دارد.

نمونه کارهای عمل بینی

دانش، تخصص و مهارت جراح را می توان با بررسی عکس های قبل و بعد از عمل جراحی مراجعین پزشک متخصص سنجید. به همین دلیل ضروری است پیش از انتخاب پزشک خود، تغییرات حاصله در مراجعین پیشین پزشک را بررسی کنید.

همچنین با بررسی عکس های قبل و بعد از جراحی دیگر مراجعین، می توانید نتایج حاصل از جراحی های بینی مشابه بینی خود را از نظر اندازه و شکل مشاهده کرده و دید کلی نسبت به تغییرات احتمالی پس از جراحی خود به دست آورید.

مهم ترین خصوصیات جراح بینی خوب

به طور کلی لازم است یک جراح بینی خصوصیات ذیل را داشته باشد:

  • اولویت دهی به سلامتی بیمار بیش از منافع اقتصادی
  • حفظ عملکرد تنفسی بینی و درنظر گرفتن تناسب بینی و دیگر اجزای صورت
  • توانایی برقراری ارتباط مؤثر با مراجعه کننده و توجه به خواسته ها و نگرانی های او
  • تمایل به ارائه توضیحات دقیق و کامل در مورد جنبه های مختلف جراحی بیمار ازجمله نوع جراحی، نتایج احتمالی، عوارض احتمالی، کارهای قبل و بعد از عمل، زمان بهبودی و …
  • تمایل به در نظرگرفتن ترجیحات شخصی بیمار
  • دارای بورد تخصصی در زمینه جراحی بینی
  • به کار گیری آخرین دانش تخصصی در حوزه جراحی بینی
  • تبحر و سابقه جراحی انواع بینی های گوشتی یا استخوانی و تبحر در انجام عمل بینی گوشتی و جراحی بینی استخوانی
  • جراح شما ایمنی و رفاه شما را در اولویت قرار می دهد.
  • بدون استفاده از اصطلاحات پزشکی که بیمار قادر به درک آن نیست، با بیمار ارتباط برقرار می کند.
  • همواره در حال یادگیری روش های جدید و بهبود تکنیک های مورد استفاده در جراحی بینی است.
  • در جراحی بینی از فناوری های جدید استفاده می کند.

نمونه جراحی بینی دکتر علیرضا بخشایی کیا


جراحی-بینی-در-تهران
عمل-بینی

مشاوره با بهترین جراح بینی

بهتر است پیش از تصمیم نهایی، به شکل حضوری با جراح مورد نظر صحبت و خواسته ها و نگرانی های خود را با وی درمیان بگذارید. میزان حوصله، دقت و توجه پزشک به دغدغه های شما، فاکتوری مهم در انتخاب نهایی شما خواهد بود.

همچنین اگر جراح تبحر بالایی داشته باشد اما انتظارات شما را درک نکند، نتیجه جراحی بینی شما در نهایت رضایت بخش نخواهد بود. به همین دلیل لازم است که پس از صحبت و مشاوره حضوری با پزشک متخصص، بهترین گزینه را انتخاب کنید.

پس از بررسی موارد پیش گفته برای انتخاب جراح بینی می توانید لیستی از بهترین پزشکان با ویژگی های مورد نظر تهیه نموده و براساس این مولفه ها، فهرستی از بهترین جراحان تهیه نموده و همچنین ازطریق مشاوره تلفنی مناسب ترین گزینه ها را انتخاب نمایید.

فقط با توجه به نکات بالا است که می توان در زمینه انتخاب جراح بینی در تهران عملکرد مناسب و درستی داشت.

 نتیجه گیری

برای انتخاب بهترین جراح بینی در تهران باید عکس های قبل و بعد جراحی های گذشته پزشک، نحوه برقراری ارتباط پزشک با بیمار، خواندن نظرات آنلاین در سایت پزشک و تجربه جراح تحقیق کنید.

سوالات متداول

برای امتیاز به این نوشته کلیک کنید!
[کل: 0 میانگین: 0]

دکتر علیرضا بخشایی کیا

دکتر علیرضا بخشایی کیا، فوق تخصص جراحی پلاستیک در تهران رتبه برتر بورد تخصصی جراحی عمومی سال 1386 رتبه برتر بورد فوق تخصصی جراحی پلاستیک در سال 1390 عضو انجمن جراحان پلاستیک ایران

مقالات مرتبط

سن مناسب جراحی بینی

سن مناسب جراحی بینی

سن مناسب عمل بینی متفاوت است و به عوامل مختلفی بستگی دارد. هرچند که در بسیاری از موارد، مناسب‌ترین سن برای جراحی بینی پس از رشد کامل استخوان‌ها و غضروف‌های بینی است....

جراحی انحراف بینی

جراحی انحراف بینی

عمل انحراف بینی یک روش جراحی ست که برای اصلاح شکل و ساختار بینی استفاده می‌شود. انحراف بینی به علت عوامل وراثتی، ضربه، عفونت یا تغییرات توسعه‌ای در بینی ایجاد شود. این...

عمل بینی استخوانی + نحوه انجام جراحی

عمل بینی استخوانی + نحوه انجام جراحی

عمل بینی استخوانی، یک روش جراحی است که برای تغییر شکل و اصلاح بینی با استفاده از جراحی در بخش‌های استخوانی بینی انجام می‌شود. این عمل برای بهبود عملکرد تنفسی و اصلاح...

تزریق کورتون به بینی درد دارد؟

تزریق کورتون به بینی درد دارد؟

تزریق کورتون به بینی بعد از جراحی یکی از بهترین و موثر ترین راه ها برای از بین بردن تورم بینی است. خوب است بدانید که تزریق کورتون بیش تر برای دماغ های گوشتی انجام می...

پرسش و پاسخ تکمیلی

سوالات شما در اسرع وقت پاسخ داده شده و از طریق ایمیل اطلاع رسانی خواهد شد

۰ دیدگاه
یک دیدگاه بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *